Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 12 aug 08, 13:09

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Magnum

Opprinnelig postet av foyn
Verden går ikke under av den grunn, men festlig å observere FFK og dets supporteres moraloppfatning.

Hei, ikke dra alle over én kam, da! Se innlegget mitt tidligere. Wink

 

 

Min teori er at FFK begynner å frykte sarpsborgs fremmarsj. Kun småting som skiller klubbene nå..

 

Ja helt enig, bare en hel divisjon, og kanskje 2 divisjoner, det er jo bare 2 småting;),

Sparta Sarpsborg er fortsatt ikke helt trygge på å rykke ned;) Selv om de mest sannsynelig vil klare seg.
Selv om det ville vært moro med Sarpsborg i tippeligaen så ville det kun vært en snartur og så ned igjen. Det er ikke befolkningsgrunnlag og dermed nok penger til å holde Sarpsborg i tippeligaen.  De vil uansett ikke kunne få nok folk fra omegn til kampene og heller ikke nok sponsorkroner.

Vi snakker om budsjetter fra 60-200 millioner i året i tippeligaen for tiden. Og sarpsborg er jo heller ingen talentfabrikk ala Lyn f eks. De fleste spillerene kommer jo som avdankede spillere fra FFK.  Med noen hederlige unntak seff.

Liten tro på Sparta Sarpsborg i tippeligaen gitt. Da må i såfall Fredrikstad rykke ned og bli nede noen sesonger først. Det er ikke plass til to lag så nærme hverandre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f