Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 aug 08, 09:47

Opprinnelig postet av foyn

FFK; Noen ganger koster det faktisk litt å holde seg til inngåtte avtaler - muntlige som skriftlige.

Det er beklagelig at det har vært skifte i ledelsen; Morgan kunne man faktisk stole på, men disse nye kostene er det litt vanskeligere å forholde seg til fra lillebror. Et samlet sportslig utvalg fatter et vedtak om at man skal la kvisvik gå hvis han får en langtidskontrakt et annet sted - avtalen er på plass også kansellerer man vedtaket - antagelig grunnet en kortsiktig sportslig begrunnelse..

Skuffende av FFK

http://www.sa.no/sport/ssf/article3713818.ece

Prinsipelt er jeg selvfølgelig helt enig med deg, foyn. Har man en avtale, ja så har man en avtale.

Jeg forsvarer på ingen måte det å trekke seg fra en intensjonsavtale, for hva slags samarbeidsklima skal vi få mellom topp og bredde hvis toppen gjør akkurat som den vil...

Jeg mener imidlertid at det ikke skulle vært gitt noen garantier om at Kvisvik skal frigis ved tilbud om lange konkrakter i første omgang. Det skulle faktisk ikke vært diskutert frigivelse av Raymond i det hele tatt; det burde heller vært satsa på å legge forholda best mulig til rette for Raymond, for man skal ikke ha mye greie på fotball for å se at Raymond har noen kvaliteter som det lukter "internasjonalt" av, og sånt vokser ikke på trær i norge. Et godt lag har overskudd og spisskompetanse, og da kan man akseptere at en spiller dedikeres offensivt, og ikke er ment å tenke defensivt først.

Jeg tipper at Grönhagen kryper til korset og foreslår at Raymond får kontrakt ett år til i FFK, for sånn som ståa er nå så trenger vi Raymond, dels pga hans kvaliteter, dels pga troppens kvalitet/bredde. Og jeg forstår virkelig ikke klubbens ledelse som faktisk går aktivt inn for å selge ut Raymond. Virkelig ikke. Men, det er mulig det er jeg som ikke har peiling på fotball, og ikke ledelsen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f