Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 aug 08, 08:56

Jeg er helt enig med trådstarter, og det helt uavhengig om det faktisk var en slik avtale eller ikke.

En kan si hva en vil om Raymond Kvisvik, og det er det mange som gjør - også om en lar det han gjør i fritida ligge. Mmin personlige mening er Raymond har såpass mange viktige egenskaper at løpsegenskapene hans spiller mindre rolle. Jeg syns også det må være lov for en fotballspiller å uttrykke ønske om ny/forlenget kontrakt. Det er ikke en profilert fotballspillers oppgave å være beskjeden.

Uansett er det naturligvis opp til klubben (misvisende begrep i disse dager, men dog) å vurdere om de ønsker vedkommendes tjenester eller ikke. Det har vært ganske tydelig gjennom hele året at Raymond ikke har hatt tillit i FFK. Greit nok, forsåvidt. Men å da stikke kjepper i hjulene for en overgang til en klubb hvor han ER ønska, og hvor han VIL få lov til å spille fotball, er rett og slett - som foyn uttrykker det - tarvelig!

Jeg har forresten også irritert meg veldig over åssen en del folk her på forumet har slengt dritt om Raymond de siste månedene (og andre enn ham før det) - etter at det ble åpenbart at han ikke hadde tillit fra treneren(/trenerne). Jeg har aldri kunnet se at Raymond faktisk har gjort seg fortjent til all drittslenginga. Det kan jo ikke være pga. dårlig spill, for han har jo knapt fått spille. Og for å være ærlig, så trur jeg ikke jeg heller hadde gidda å bli med på en "hyggelig" båttur med jobben hvis jeg ikke hadde tillit på jobben og ikke hadde det noe hyggelig...

Jeg har alltid håpa at begge parter ville komme til fornuft, finne et kompromiss og at Raymond ville bli tilbud en passelig kontrakt med FFK for de kommende par år. Jeg ser dessverre ikke noe særlig håp om det nå lenger. Jeg kjenner sikkert ikke til alle sider av saken, men det eneste redelige nå ser for meg ut til å være å la Raymond få lov til å gå til Sarpsborg. Og skjer det, ønsker jeg ham all mulig lykke der!

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f