Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 aug 08, 00:06

Opprinnelig postet av Husgutt

Dersom Tegstrøm får spille neste kamp, forstår jeg ingenting, fyren er jo beyond talentløs!  Hvorfor får ikke Fofana og Koaudio spille? Greit, det er ikke Kaka eller Rooney vi snakker om her, men ALT er bedre enn det Tegstrøm presterer for tiden.

Ellers syns jeg Raio var direkte rufsete idag, ihvertfall i 1 omgang. 

helt enig. spissene våre fungerte ikke idag. verken barsom eller tegstrøm klarte å komme til noen målsjangser. hvis du ser bort ifra skuddet til tegstrøm som gikk en meter til side for mål.

vi var vitne til to lag uten spisser idag. vi har mista tarik. gardar var skada. tromsø hadde rushfeldt og moldskred skada.

vi er nødt til å få inn en spiss hvis vi skal være i toppen. nå har vi nesten to uker på oss før neste kamp som vi kan ordne dette.

forresten så ble jeg sykt skuffa i pausen idag. hadde håpa på en ny spiller. så klarte han å dra frem nummer 8 dagfinn enerly. da ble jeg skikkelig skuffa


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340