Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 08 aug 08, 20:32

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

se hva du skrev du.... "ROCKEYHOCKEY"... derfor jeg ikke skjønte det..

 

forslaga jeg kom med er ting som kanskje kunne ført til at jeg ble mer fristet til å dra på hockeykamper igjen....

fadderordning, joa sikkert bra intekter, men det må da finnes andre muligheter??

og at landslagets prestasjon var et blaff, det blir nok bevist når vm er igang igjen neste år...

om jeg har vært mye eller for lite i stjernehallen er nok uvesentlig, men denne diskusjonen er dødfødt.....

 

dukker nok opp i stjernehallen utover vinteren jeg også, når fotballen tar ferie...

Det er jo vesentlig om hvor mye en har vært i Stjernehallen. Det er ikke ofte jeg går på Stadion, og da legger ikke jeg meg så mye opp i hvordan man gjør ting der. Finnes sikkert andre muligheter for inntekter også ja, men likevel....hvorfor fjerne det man tjener penger på allerede?

Og en begrunnelse på hvorfor landslagets innsats var et blaff, det hadde du ingen begrunnelse for....?

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f