Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 06 aug 08, 16:07
Endret: 06 aug 08, 16:20
Endret av: stjernengutt

Her må jeg støtte MadMax på alle punkter Fredrikstadpatriot.

Stjernen kan lastes for mye, men ikke for noen av punktene du her setter opp. De har vel lett etter og foreslått tomter de siste 10 årene hvertfall+ Denne gangen er det til og med realistisk, i og med att innvestorer er klare til å reise en hall med næringsvirksomhet. Og uten en tomt hvor vil du reise en ungdomshall? Selv om Stjernen hadde hatt midler til dette (Sparda har bett 4 mill av totalt 25 mill til "sin" hall) har de ikke sjanse i havet til å reise den ved eksisterende hall, slik att eksisterende kjøleanlegg kunne blitt brukt. Dette pga markagrensen. FFK hadde heller aldri fått noe ny stadion, om ikke værstegruppen så på det som ett innvesteringsobjekt vel, og la press på kommunens beslutningstakere? Og Hadde aldri vært der de er i dag uten vellvillige sponsorer og onkler?

Tror du ikke Stjernen gjerne ville gått tidligere på is helst i egen hall? De søkte om islegging fra 1. august, og var villige til å betale for lønnen til banemannskapene, men som vanlig sier kommunen blankt nei til dette. Jeg synes med bakgrunn i dette att Stjernen burde takket nei til treningskampen mot sparda den 13. pga bare 3 istreninger i bena.

FFK`s suksess er flott for byen og oss, og det er kun gledelig. Men det gjør ikke Stjernen`s situasjon lettere hvertfall. Selvfølgelig er det mye mer attraktivt å sponse ett tippeligalag, fremfor ett Getligalag. Og hva tror du det betyr for Stjernens rekrutering att "alle" byens barn løper rundt og "er Tarik og Piiroja"? Bringer det dem til det lokale fotballlaget tror du, eller til Stjernens hockeyskole?

Men hverken MadMax eller jeg blamer FFK for sin suksess. Dette må Stjernen bare leve med, og ta som en utfordring. Jeg synes bare du bommer litt, ved plassering av skyld for punktene du satte opp.

Så avslutter du positivt da, lukt av medalje. Desverre må jeg si meg uenig med deg her også. Tror stallen er for tynn. Ogf her kan ikke Stjernen skylde på andre enn seg selv. Men håper du har ett og att jeg må tygge pessimismen min i mars 09. Gøy blir det uansett.

 

 

Edit

http://www.demokraten.no/lokalsport/article3702369.ece

Her er vel FFK også betydelig inne, med ønske om 5 treningsbaner om jeg ikke husker feil fra siste medlemsmøte dette ble tatt opp. Så ett slikt prosjekt gavner hele byen. Kom igjen kommunen, dette er avgjørende for hvordan jeg stemmer neste gang.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340