Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 aug 08, 20:34
Endret: 05 aug 08, 20:36
Endret av: fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av MadMax

Den strandstolen var vel heller et dårlig valg av bilde av FB, men teambuidlingsturen til Hankø er jo blitt en tradisjon i Stjernen og en helt grei måte å la spillerne bli kjent med hverandre og få sammensveiset troppen.

Jada, er klar over det... Men ville bare vise sammenligningen... At de allerede har is i sparta amfi betyr i prinsipp at de kan "gå å trene på skøyter" når det passer for dem. Mens stjernen, som leier/låner seg inn i amfien for sommer trening må tilpasse etter hva som passer sparta, ikke akkurat direkte gunstig mener nå jeg..

Selvsagt bra med teambuilding! Ikke misforstå! Tenker bare på istreningen, eller mangel på det....

Opprinnelig postet av MadMax
Hva hallen angår så trenger man selvsagt en ny hall, men det er bare en instans det står på - kommunen. Investorer og Stjernen har stått klare i lengre tid, men politikerne får aldri ut finger'n og finner en tomt.

Er vel kanskje en idè at stjernen leter etter en tomt også?? Ikke bare sitte på gjerdet og vente på at komunen (med et anti kultur og idrets parti i spissen) skal gjøre det for de...

Opprinnelig postet av MadMax
 Litt av skylden legger jeg faktisk også på FFK, selvsagt positivt med FFKs suksess, men kommunen har dermed fort fått en tendens til å glemme annen idrett i området. Jada, FFK trekker flere tilskuere osv...osv..osv..men du skjønner poenget mitt.

 

Den blir for tynn Madmax! FFK kan ikke klandres for sin suksess!! De har vel ikke akkurat fått særlig mye hjelp av komunen de siste åra... Måtte kjøpe/leie/låne (ett eller annet) tomt av Værste AS til -i følge morgan andersen, Blodpris...

Men komunen hjalp vel forsåvidt stjernen ved siste opprustning av stjernehallen??!!

 

Eier ikke komunen også stjernehallen??

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340