Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 jul 08, 01:28

Opprinnelig postet av Bob Page

Dette er dermed ikke sesongen for å utvikle talenter på a-laget, men å kjempe i toppen om medlaje...

Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis er helt enig. Det er alltid mulig å kjempe i toppen, om man først har etablert et godt lag og en solid klubb. Det er dessuten viktig å ha lokale spillere med i front. Uten Tarik som forsvinner nå, Kvisvik, Hansi og PAC som ikke har mange år igjen noen av dem, så er det ikke flust av lokale fjes lenger. Jeg synes man skal gi Trulsen en sjangs til å bli god. Han må få spilletid han også, akkurat som Tarik fikk (før han strengt tatt var riktig god nok han heller. Skjønt det ble han jo fort).

Jeg tror i alle fall FFK kan gjøre mer fornuftige ting akkurat nå enn å kaste millioner etter toppspillere i håp om at de skal erstatte Tarik. Det er liten grunn til å tro at en spiss som hentes til klubben nå kan bli virkelig god før neste sesong. Tarik og Gardar brukte tid på å utvikle samspillet sitt - slikt kan ikke erstattes over natter, uansett hvor mange miller en legger i det.

 Målsetning før sesongstart var å ta ytterligere steg mot å bli en stabil medaljekandidat i TL. Jeg ser egentlig ingen grunn til å endre den målsetningen nå. Det er ingen overraskelse at Tarik har løftet laget denne sesongen, eller at han forsvinner nå i sommer. Skal man investere mange millioner så er det lurt å tenke lenger fram enn ut inneværende sesong.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340