Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jul 08, 14:29

Jeg er enig i at Ophaug har vært dårligere enn Czwartek med ballen, men uten ballen mener jeg Ophaug er mye bedre. Pål Andrè er etter min mening en sånn spiller som gjør jobben sin greit nok, og overlater feilene til de andre. Han blir sjelden dribla av sånn at motstandernes vinger går forbi ham og skaper farlige situasjoner som blir hans feil. Dette fordi han står og tripper og følger med spilleren hele veien. Men han stopper sjeldent innlegg, og da blir "feilen" lagt over på de inne i feltet som evt. ikke klarer å plukke opp markeringene sine.

Dessuten har jeg på følelsen av at Perreira, Gerrbrand, Piiroja og Ophaug er mye bedre til å samarbeide og står bra til hverandre. For all del, Pål Andrè har hatt noen bra kamper denne sesongen, men for meg virker det som om ikke samarbeidet funker så bra med resten av fireren bak. Og samarbeid er noe av det viktigste man trenger i forsvaret!

Ellers er jeg enig i at Ophaug er mye bedre som stopper enn som back, selvom det ikke så sånn ut i går. ;) En grunn til at forsvaret var så dårlig, tror jeg også kan være av at Tommy Runar ikke er den sjefen som Lasse Staw er. Han dirigerer ikke spillerne foran seg like godt, og det kan fort skape usikkerhet.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f