Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 jul 08, 23:29

FY FAEN, så skuffa jeg er! Kunne ikke vært en verre møkkadag! FFK tapte og Tarik går til Herenveen. Drittribune hvor det er umulig å lage noe samla liv, drittkamp, drittdommer osv..

Verste kampen jeg har sett av Wehrman i FFK-trøya! Nå får han ikke mye støtte av en halvskada Gashi og en forferdelig dårlig Ramberg, men han ble til tider utspilt. Det var en periode i 1.omgang hvor FFK, og spesielt Gardar og Tarik, presset Stabæk noe sykt(rett før Stabæk-scoringa) og det var utrolig bra! Så dabba presset av. Etter 85 minutter måtte jeg gå igjennom byttene i hodet, før jeg fant ut at Gardar faktisk var på banen i 2.omgang!

Uansett, 5-1 sier lite. Cornermålet er forferdelig forsvarsspill, 5-1målet kom på et tidspunkt hvor kampen er død. FFK hang med i 1. omgang, 2.omgang ble kun en formalitet etter første scoringa der..

Og hvorfor takket ikke FFKspillerne Plankehaugen samlet etter kampen? Det var jo bare et par som tusla bort og takka sånn halvveis.. Savnet av Gerrbrand er stort! Pluss til Vidar Martinsen som kommer inn og gjør en meget bra jobb i forsvaret!

Tommy, Fernando, Jan Tore, Pål Andrè, Hans Erik, Kasey, Ardian, Gardar, Tarik, Andreas og Serge Konan- skjerpings til neste kamp! Abgar syns jeg var den beste(eller minst dårlige), selvom han har langt igjen han også! Vidar var som sagt også bra!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340