Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 19 jul 08, 15:53

Opprinnelig postet av danan

Da er vi uenige der. Se på klanen f.eks. De fremstår som mektige og en harbarka gjeng, de sier i fra visst de blir dårlig behandlet men de oppfører seg stort bra. Motstandersens supportere har respekt for Klanen og det er alltid stort å få dem på besøk. Det er et godt supporterklubb image mener jeg. Plankehaugen derimot blir ledd av i hele supporternorge.


Blir nå egentlig Plankehaugen ledd av i hele supporternorge? Jeg tipper at en stor del av supporternorge er litt misunnelige på Plankehaugen, oppslutningen om laget i Fredrikstad og ikke minst den folkelige bredden i oppslutningen. Jeg tipper du mener at _ultrasnorge_ ler av Plankehaugen, det er sikkert riktig. Og det er kanskje det du mener med supporternorge? Uansett: Så lenge mektige, hardbarka Brigade RødHvit ikke blir ledd av så får det vel være greit, eller hur? Wink

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f