Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 17 jul 08, 23:49

Jeg satt på felt L rad 8 plass 6 mot LSK og jeg må desverre innrømme at jeg hørte kanari MYE bedre enn PH. Ikke vet jeg om det var min plassering som gjorde det, men det var kun ved et par anledninger at jeg hørte PH høyere enn Kanari, og det var ikke på de monotone sangene. Det var når PH og resten sang "røde og hvite" mot hverandre. Ellers var det rett og slett drita dårlig iallefall slik jeg hørte det. Og når vi leder 4-0 og Kanari presterte å rope "er det alltid så stille over der?" Da ble jeg litt flau kjente jeg på PH vegne. Og da hadde folk faktisk stått med henda i kors i ca 10 minutter stort sett uten å synge. 2.omgang var riktig nok ganske så kjedelig, men man burde jo klare å holde trøkket opp likevel.

 

På meg virker det som om det må tas en skikkelig alvorsprat der alle grupperinger møter og blir enige om å trekke i riktig retning. Det er rett og slett alt for få som bidrar på de monotone sangene, men på de gode gamle så blir det faktisk bra trøkk virker det som. Er det fordi man ikke kan de nye sangene, eller er det fordi at "jeg skal faen meg ikke synge noen sanger som BRH har laget iallefall?" Slik det er nå og på kampen sist så fremstår PH som en blek utgave av seg selv. Jeg har stort sett aldri stått på PH tribunen og har dermed opplevd ting fra andre plasser på tribunen. Og jeg må nok være enig med dem som sier at stemingen generellt var mye bedre med Zoran som "sjef". De montone sangene har iallefall totalt ødelagt det PH stod for synes jeg. Enkle tekster som alle var i stand til å synge på og meget god stemning med høyt volum.

 

Sett med øynene og ørene til en som stort sett opplever PH litt fra siden.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340