Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 jul 08, 13:45

Opprinnelig postet av djpete

Om jeg har rett til det, eller ikke vet jeg ikke, men det driter jeg egentlig fullt i. PH har aldri vært så dårlig, telt opp mot antall potensielle syngende som de er pr idag,  og jeg kjenner flere som vil gi seg på feltet til neste år. Disse er folk som synger iallefall 85-90% av sangene. De gidder rett og slett ikke flere mishagsytringer og klager fra BRH, og ultrasgrupperingene. Brorparten "ultras"er vel så opptatt av å sole seg i sin egen supporter-fortreffelighet, som å skape miljø og samhold i den hele skaren av supportere. Supportere og støttespillere for vårt kjære FFK, blir ikke bedre av at enkeltgrupper skal skille seg ut, uten å akseptere de som ikke skiller seg ut like mye, eller på samme måte.

Unnskyld meg, men etter min mening har ikke PH blitt noe som helst bedre, snarere tvert imot, etter at ultras gjorde sitt inntog.

Mulig dette oppfattes som generaliserende osv, men det er faktisk slik Ultras oppfattes av veldig mange, kanskje er det en idé å ta det til ettertanke, og gjøre noe med det, fremfor å kaste seg ut i forsvar i første og beste mail?

 

Den der blir noe enkel. For det første, så kommer det særs lite mishagsytringer fra oss på tribunen, det tar vi som regel på forumet siden. De som måtte ta seg nær av disse mishagsytringene er som regel de som "snylter" på det lille som er av stemning på tribunen. Alle dere andre som faktisk er med på sanger og bidrar på tribunen burde være takknemlige ovenfor oss som i det hele tatt gidder å si ifra og engasjerer seg aktivt for å bedre stemningen på tribunen.

Hvis jeg ikke tar helt feil DJ, så har du vært med helt fra begynnelsen av? Hvordan vil du si at utviklingen har vært? Startet den negative utviklingen når den alternative supporterkulturen vokste fram i 2006? Så vidt jeg husker, så var stemningen god i 2006 og på vårparten 2007. Etter min mening så sank stemningen radikalt utover høsten 2007, etter "utestengelsessaken", men det hadde vært interessant å høre din mening om hvor det gikk galt, du har jo sett på Plankehaugen med litt andre øyne enn meg.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340