Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 jul 08, 22:36

Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvis dere syns det er så stille, hvorfor er dere ikke på feltet å synger sjøl?

Kan ikke klage når dere sitter på langsida

Det er greit for meg om dere ikke synger! Det får dere bestemme sjøl. Jeg sitter på "ordinær" plass fordi jeg ikke gidder å ha press på meg om å måtte synge i nitti minutter (pluss), men jeg er ikke den siste som henger meg på når det er stemning.

Jeg syns bare det er litt ironisk at jo mer aktive, ivrige og svære i kjeften disse "alternative supportergruppene" er, jo mer stille virker det å bli. Grunnen(e) til det vil jeg ikke ha altfor bastante meninger om (offentlig, i hvert fall), men jeg har jo observert visse kommentarer (bl.a. i denne tråden) som kan hinte om noen av årsakene.

Uansett, når det først synges, så er det et eller annet gørrkjdelig monotont og mollstemt, eller i beste fall noe man har stjælt fra et annet lag. Diskusjoner som "Den har dere stjælt av oss!" - "Nei, vi har stjælt den fra Olympiakos!" er tåpelig. Å se på fotball-EM på TV og høre det samme en hører på Fredrikstad stadion er også litt smått tragikomisk. At ikke en kjeft har kreativitet nok til å lage et heiarop/sang sjøl, er imponerende. De pleier ikke akkurat å være så avanserte, disse ropa.

Dette var nok mitt siste innlegg om temaene "tribunesang" og "alternative supportergrupper" på ei god stund. I motsetning til noen, men i likhet med de fleste, er jeg mer opptatt av det som skjer PÅ banen.

Men NÅ drar jeg på ferie og ønsker lykke til mot Stabæk (sang eller ikke). På BANEN kan vi godt gi grisebank (figuratively speaking). Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340