Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 15 jul 08, 22:24

Opprinnelig postet av denialsander

 

Men du mener altså at jeg ikke har rett til å kommentere PHs sangevner eller fravær av dem (i perioder av kampen), elv relatert til en diskusjon som inkluderer supersupporterne som skal synge 30 minutter før kamp, igjennom hele kampen, i pausa og 30 minutter etterpå? Når er det lov for oss som ikke er PH/RHE/BRE/osv å kommentere dette da? Aldri?

Selvsagt kan jeg klage på PH. Jeg mener det må være mulig selv om man ikke er med i PH eller på PH-feltet/siden. Akkurat som jeg klager på mye annet jeg ikke er medlem av - f.eks. politiske partier og religiøse organisasjoner. Men det blir en annen diskusjon. ;)

Jeg vil forøvrig vurdere å stå på PH de kampene jeg skal se uten å ha med små barn på kamp neste år. Da skal du se jeg kan ha enda mindre stemme igjen enn det jeg hadde nå (er hes fortsatt...)...

 

Om jeg har rett til det, eller ikke vet jeg ikke, men det driter jeg egentlig fullt i. PH har aldri vært så dårlig, telt opp mot antall potensielle syngende som de er pr idag,  og jeg kjenner flere som vil gi seg på feltet til neste år. Disse er folk som synger iallefall 85-90% av sangene. De gidder rett og slett ikke flere mishagsytringer og klager fra BRH, og ultrasgrupperingene. Brorparten "ultras"er vel så opptatt av å sole seg i sin egen supporter-fortreffelighet, som å skape miljø og samhold i den hele skaren av supportere. Supportere og støttespillere for vårt kjære FFK, blir ikke bedre av at enkeltgrupper skal skille seg ut, uten å akseptere de som ikke skiller seg ut like mye, eller på samme måte.

Unnskyld meg, men etter min mening har ikke PH blitt noe som helst bedre, snarere tvert imot, etter at ultras gjorde sitt inntog.

Mulig dette oppfattes som generaliserende osv, men det er faktisk slik Ultras oppfattes av veldig mange, kanskje er det en idé å ta det til ettertanke, og gjøre noe med det, fremfor å kaste seg ut i forsvar i første og beste mail?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340