Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jul 08, 20:27

Opprinnelig postet av Scout

Det bør nevnes at bortesupportertribunen bærer lyden bedre enn på PH sin side. På begge sider av bortesupporternes tribune er det vegger som bærer lyden. Det er ikke tilfellet hos PH.

I dette tilfellet var det ingen lyd å forsterke ved hjelp av sidevegg(er). Wink

Det vil vel uansett bare være én vegg som bidrar til å forsterke lyden fra bortesupporterne? Men lyden er ganske så retningsbestemt og venstre kortvegg for bortesupporterne er såpass langt unna at jeg ikke tror den vil ha noen effekt.

Nå er ikke jeg noen lyd-spesialist, langt ifra, men jeg er usikker på hvor mye effekt disse veggene faktisk har.

Har en kæll på jobben som er litt mer sjef når det gjelder lyd, som sikkert kan komme med en matematisk beregning og avgjøre dette, men jeg tror neppe de utgjør voldsomt mye.

Kanskje det er noen andre her inne som kan noe mer om dette, for det er jo unektelig et interessant emne. PM meg gjerne hvis det blir for "geeky". ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340