Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 jul 08, 15:10

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av scheien

4 stk på tv2 sportens rundens lag. szwartek ramberg barsom og gardar. må ha vært en svak runde for de fleste andre lag. syns ikke barsom og ramberg var så gode. men morro å ha med 4 stk da. er ikke ofte det skjer.

 

Nå sikter jeg ikke til deg spesielt scheien, men helt på generelt grunnlag. Vi ser jop i de fleste aviser , att Ramberg scorer høyt, og det lille jeg så på sporten,og etter hva jeg kunne skjønne av Radio Fredrikstads kommentator  virket Ramberg glitrende? Jeg synes dety blir krevd mer av Ramberg, enn av de fleste andre før han kan få en liten dose skryt. Personlig synes jeg han har gjort en sterk sesong så langt, når han får spille der han trives best.

 

syns ramberg har vært god i år selv jeg. men syns bare ikke han var god nok til rundens lag på søndag. men da har de sikkert ikke hatt bedre alternativer på sentral midtbane til å komme med på rundens lag.

det samme gjelder barsom. selvom han spilte bedre enn han pleier, så var han ikke så god mot lillestrøm. var nok skoringa hans som gjorde at han kom med tenker jeg. barsom syns jeg har vært en flopp i ffk. hadde forventa mye mer av han. men han jobber bra i det minste. bra innstilling. men det går litt for sakte med han. hørte rykter om at han ikke trives her også. så er vel ikke umulig at han vil bort.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340