Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 14 jul 08, 10:58

Opprinnelig postet av Tøfflus

Eller hvorfor ikke ta den helt ut, som de gjorde på Lerkendal et år, og spille bortelagets "hymne" en liten halvtime før avspark? (RBK-VIF, de spilte "Vålerenga kjerke" på Lerkendal).

Neida, jeg er mer stemt for at vi heller sørger for å ha folk på brua som er klare til å ta til motmæle når noen kaster flagg i ælva. For eksempel ved å fotografere dem, få dem identifisert og sende regninga.

Alternativt kan man gjøre alvor av at man krever at motstanderlagets fans går via Kråkerøybroa og innfinner seg på Stadion senest en halvtime før avspark. I hvert fall når det er RBK, VIF, LSK, Brann som kommer. Hvis den jevne supporter av disse lagene syns det er for gæli så får de heller disiplinere sine egne bedre.

Forøvrig er jo det verste i begge disse flagg-sakene ikke at noen vimpler har blitt kastet i ælva, men at de som utfører hærverket i tillegg har gått fysisk til angrep på folk (VIF-kampen) eller truet folk med juling (LSK-kampen). Det er jo derfor det har blitt nyhetssaker av det. Og  da synes jeg heller ikke det er storm i et vannglass.

 

Det var folk på brua som prøvde å stoppe de. Dette resultaterte i at de angrep og sparket en FFK-supporter mens han lå nede. Så ikke pent ut!

Vi satt på båthusrevyen når "søpla" gikk over brua. De (og særlig han feite som ble arrestert) klarte å kaste nesten hvert eneste vimpel i elva. Og det er jo ganske mange flagg/vimpler fra pizzanini til midten av brua. 

Jeg synes det er veldig synd at slik søppel skal klare å ødelegge den fine rammen det er rundt hjemmekampene våre. At de har lyst til å møtes nede ved en parkeringsplass ett par timer før kamp for å sloss er en helt annen ting. De kan slå hverandre i hjel for min del. No problem! Men å fremprovosere slossing på brua er helt håpløst.

Men...desto større var gleden av å se at de fikk bank i går. Og det skulle vært 7-0! 

 

 

 

---------------------------

..."og ballen er rund"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f