Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 14 jul 08, 01:19

Jeg satt her å kjedet meg litt, da jeg såg linken til fuglas hovedforum. må si jeg smilte da jeg såg karakterboken de hadde laget til pause, ganske morsom lesning!

 

Her er altså PAUSEkarakterboka:

Moldskred - 2 - Ingen redninger, halvparten av skylda i 1-0 og all skyld i 2-0. Takler Pedersens håpløse tilbakespill bra, ellers er det tynt. Står på strek når det kommer innlegg.
Pedersen - 2 - Rundspilt ved 0-2, veik i duellene. Ingen selvtillit. Bra innlegg til Occean.
Kippe - 2 - Rundlurt av Tarik El ved 0-2. Tar ikke ansvar, og forsvaret går opp i liminga. Fælt å se på.
Riseth - 1 - Elendig jobb ved 0-1, som satte oss på feil kurs. Sint og sur, gult kort. Ræva.
Søgård - 1 - Fælt å se på. Sjanseløs.
Riise - 2 - Usynlig, men får heller ingenting å jobbe med.
Midttun - 2 - Et par fine cornere. Gjemmer seg bort.
Mouelhi - 3 - Vår bestemann hittil. Vinner flere taklinger enn resten av laget sammenlagt.
Bjørkøy - 2 - Tror han var borti ballen et par ganger. Vanskelig å si. Jo, forresten: Fin vipp fram til Occean. Mer var det ikke.
Occean - 3 - Burde ha satt headinga. Kunne ha redusert til 1-2 på Bjørkøys framspill.
Fellus - 2 - Ivrig, men får verken noe særlig å jobbe med eller hjelp fra medspillere.

 

Så lenge de vi spiller mot opptrer slik, er sjansen for gull veldig STORCool

 

ps: les komentaren om Bjørkøy, han forlot oss får å komme til et bedre lag?

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f