Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 jul 08, 19:25

Ikke veldig overraskende kanskje, men jeg er jo fullstendig enig med HotDreams observasjoner her.

Samtidig er vel ikke Fredrikstad det eneste stedet i Norge man sliter med problemer som dette. Men det som alltid har overrasket meg er at problemer som dette er såpass utbredt som de er i en så stor by som Fredrikstad tross alt er.

Men jeg synes også jeg ser tegn på en positiv utvikling. Det som skjer med FFK er et viktig symbol på den utviklingen. Jeg synes også jeg har sett dette skje over noe tid nå. Selv om jeg ikke kan begrunne det så veldig konkret så er jeg slett ikke overrasket over at FFK gjør det bra nå. Jeg skrev i fjor en gang på forumet her at jeg bare vet at FFK kommer til å gjøre det skarpt en stund framover. Det var selvsagt bare en gjetning fra min side, men ikke helt ut av det blå heller. Men da spekulasjonene gikk om hvorvidt Martin Andresen kunne være aktuell for FFK så mente jeg at det kanskje ikke var så helt borte i tåka. Da tok jeg ikke utgansgpunkt i hva FFK var var på det tidspunktet, men hva jeg mente å se at FFK var i ferd med å bli.

Og allerede nå er det altså de som hevder at VIF, Martin Andresens nye lag, ikke er en verdig målestokk på hvor gode FFK er eller ikke er (med Kvisvik på banen). Nå er ikke poenget mitt å dra i gang noen ny debatt om MA kan være aktuell for FFK, for det er han jo ikke, men skal man ta utgangspunkt i tabellsituasjonen akkurat nå så kan man da trygt si at debatten om MA slett ikke var så tullete da den pågikk som noen skulle ha det til.

Hvis jeg skal prøve å lage en kort konklusjon på dette innlegget så må det være at det handler veldig mye om å tro på at det går an. Så vil jeg mene at i Raymond Kvisvik så ser jeg en spiller som lyser av tro på at det går an å få det til. Den gutten synes å ha en ukuelig tro på at ting er mulig, både på banen og i kontraktsforhandlinger. Og det er i bunn og grunn en like viktig som god egenskap.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340