Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 jul 08, 13:11

Opprinnelig postet av bjervell

Man kan jo starte med å se på tabellen - VIF ligger på 10. plass, så man trenger ikke lete veldig hardt for å finne bedre lag...

Tabellsituasjonen akkurat nå sier ikke alt, da. Jeg føler meg på rimelig trygg grunn når jeg holder fast på at VIF, med det mannskapet de har i dag, må regnes blant de solide lag i TL.

Men nå er det jo også noe av sjarmen med TL at det ikke finnes noen komplette lag lag her, og ikke en eneste spiller som er i nærheten av å være komplett heller. Ta Stabæks Alanzinho - blant mange regnet som en av de beste i TL - han er jo nesten ikke i stand til å slå en pasning. Så god som han er på det meste annet må det være grunnen til at han tross alt fortsatt er i TL, og ikke i det minste i Championship eller lignende.

Kvisvik har også sine åpenbare svakheter, ingen tvil om det, men det er slett ikke så klart synes jeg at han derfor ikke er god nok for TL. En spiller som kombinerer løpskapasiteten til f.eks. Gashi med pasningskvaliteten til Kvisvik, ville vært en spiller som ganske enkelt ikke var i TL. Da snakker vi mer typen Damien Duff, en spiller jeg flereganger har sagt at jeg ønsker meg til FFK. Bare at det er det visst ingen som tar riktig på alvor. Merkelig.

Hva med Emre da? Han er ikke så helt ulik Kvisvik, og har vel noe høyere arbeidskapasitet... Eller er han også totalt far out? Ja han er vel det. Det er bare at da forstår jeg ikke riktig hva slags spiller vi skulle erstattet Kvisvik med for å få noe som var klart bedre. Med mindre vi skulle ha ti Gashi'er på banen. Men da ville jeg heller hatt ni Gashi'er og én Kvisvik.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340