Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 01 jul 08, 20:10
Endret: 01 jul 08, 20:21
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av brutobrutalis

Det man derimot IKKE bør akseptere er at enkelte idioter bruker, eller truer med vold mot vanlige supportere. Men om så har skjedd, og situasjonen føltes truende, hvorfor ringte ingen politiet? Om ikke egen del, så for medsupporteres skyld...

 

"Kan ikke du roe deg ned et øyeblikk så jeg får ringt politiet?"

Når situasjonen skjer midt på brua, er det tid for å passe seg sjøl og andre rundt seg. Det hjelper lite å ringe ordensmakten i det øyeblikket en fyr sjangler foran deg med neven knyttet. Når vi kom på andre siden vurderte jeg det et øyeblikk, men den truende situasjonen var da over. Og ingenting så alvorlig var skjedd at vi så noen grunn til å tilkalle politi, selv om man kanskje kunne gitt de beskjed for å hindre flere episoder.

Når det gikk såpass greit som det gjorde etterpå, konkluderer jeg med at det ikke var noen grunn til å gjøre dette til en politisak. Et par kilevinker tåler de fleste, også i Fredrikstad. Vi klarer stort sett å passe på oss sjøl uten politiet sin hjelp, og selv kan jeg ikke en gang identifisere hvem forsøkte å slå. Men det er ingen grunn til ikke å ta det opp i ettertid, diskutere hva som skjedde, og gi klar beskjed til idiotene om at de oppførte seg som... idioter?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f