Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 01 jul 08, 14:16

Opprinnelig postet av FFK1903

Ramberg skuffer mer og mer. Ryddet opp et par ganger, men feilpasningene syns jeg det var mange av, avslutningene skal jeg ikke nevne med ord en gang. Thomassen var god, Tarik må bli tøffere og ja...

Enig - det er noe panisk og halvveis over løsningene til Ramberg. Desverre må man jo si, for det er klart vi vil ha bidraget hans når han får det til å stemme. Men det løste seg denne gangen også.

Raio fortsetter å forundre meg. Er han en løpshest, er han supermann eller bare en klin gæærn fotballspiller..?

Ophaug så ut til å slite hardt med tempoet denne gangen. Likevel fighter han jo bra ved flere anledninger, og vinner ballen i tette dueller.

Thomassen blir spennende å følge. Håper dette var starten på noe større, og ikke bare et utslag av "nybegynnerflaks" og adrenalin.

Til sist vil jeg si at jeg ikke følger alle i som ytrer seg i f-b.no om at nå MÅ klubben gi Raymond kontrakt. (Hater forsåvidt den måten å ytre seg på, men...) Likevel er det et klassisk Super-Ray-mål, han jogget seg gjennom på 60% hele matchen. Kanskje funker det, kanskje funker det ikke... Det er i hvert fall artig med litt forskjellige typer i spillergruppa.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340