Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 jul 08, 10:31

Opprinnelig postet av Holters

Hehe. Helt alene. All verdens tid. Ingen spillere i nærheten. Keeper på streken. Vel, jeg tror faktisk både Gardar og Tegen hadde satt den.

Gardar kanskje ja, men ikke overdriv nå, hva?

Opprinnelig postet av Holters
Men forskjellen er jo at Kvisvik var der han skulle i den situasjonen. Og han skal ha all ros for å holde hodet kaldt. plasseringen var iskald. Godt å se. Akkurat på det området har han ikke vært like farlig i FFK som f.eks. i Brann. Han scoret mye mer i Bergen.

 Han ble muligens spilt fram til flere gode avslutningsmuligheter i Bergen, kanskje?

Ellers er det en undervurdert side ved Kvisvik at han er flink til å dukke opp på riktig sted til riktig tid. Ganske bra gjort med tanke på at aldri gidder å løpe...

Opprinnelig postet av Holters
 Skjønner godt at FFK ønsker en mer   toveisspiller som faktisk bidrar begge veier.

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner dette helt. Nå er ikke jeg den som kan mest om fotball, det er greit, men er det ikke naturlig at de elleve spillerne på laget har litt ulike primæroppgaver? Noen skal primært passe på i forsvar, mens andre skal primært forsøke å score mål?

Jeg synes forøvrig at det er påfallende hvor lite pes Tarik får for sin svake defensive innsats. Selv Kvisvik er jo faktisk bedre enn Tarik i det defensive arbeidet. Det gjelder også når Tarik blir brukt på kant. 

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340