Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 28 jun 08, 02:02

Opprinnelig postet av HotDream

Denne tråden er fullstendig ute og kjører ja. Moderatorer??

Tja. Ting skle ut litt kanskje, men det begynte med at noen (kan det ha vært meg??) påpekte at Kvisvik har egenskaper som det er for lite av i norsk fotball. Og så gikk det over i hvordan dette kan bedres. Jeg synes det har kommet fram mye spennende her. Ikke minst det aspektet at svake trenere forsøker å skape gode lag ut av barnel- og tidlige ungdomslag. På dette nivået burde vel ikke lagene være noe som helst annet enn en arena hvor ungene kan leke og ha det gøy?

Jeg tror Kvisvk hadde det mye gøy med ball da han var liten. Teknikken hans er som det blir påpekt langt mer enn bare en god pasningsfot. Kvisvik har et veldig bra mottak, og vender effektivt bort motspillere før han slår de pasningene som alle snakker om. Han er også veldig sterk til å skjerme ballen, og har alltid en god tanke med avleveringen sin. Det ligger veldig mye her som er verdifullt for dagens FFK.

Men så er det klart at også medaljen Kvisvik har en bakside. Spørsmålet er bare om en bør la harmen over Kvisviks svakheter veie tyngre enn verdien av styrkene hans.

Jeg mener nå at de beste egenskapene til Kvisvik er (desverre) mangelvare både i FFK og i norsk fotball generelt. Derfor er jeg kanskje litt mer villig enn enkelte andre til å se gjennom fingrene med at Kvisvik er og blir en spiller som man må jobbe litt med for å holde på sporet. Og at det ikke alltid lykkes. Men det må det gå an å leve med.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f