Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 jun 08, 19:24

Opprinnelig postet av Captain Oats

I siste utgave av FHM satt jeg og leste en reportasje om Casuals, hovedsakelig fra Lillestrøm. De fortalte litt om hvordan Casuals miljøet er, og hvor utbredt det er osv.

Jeg har hørt rykter før om at det har vært slossing i Gamlebyen da Lillestrøm var på besøk(ifjor tror jeg det var), og nå blir det altså bekreftet i FHM. - Ihvertfall at det har vært slossing her.

Per Åge, som han kaller seg sier følgende: "Fjoråret ble året da fotballvolden begynte å snakke flytende norsk, og det på flere dialekter. Vi i Sportsklubbens Fineste teller vel 30 mann, men på en god dag kan vi stille 100. Vi har møtt Vålerenga, Godset, Start og Viking i år. Og vi fikk en invitasjon fra Fredrikstad. De er ikke så mange der nede og de er relativt unge, så da ba om å få møte det samme antallet. Da sendte vi våre yngste ned, folk under 18 år."

Jaja folkens, mange av dere har sikkert visst det lenge, men da er vel saken klar. Trodde ikke slike idioter var å finne her jeg. Det er trist, og håper de holder seg langt unna FFK..

Vet det var en del casuals som prøvde å lage kvalme etter FFK-LSK i 06 uten at folk reagerte noe særlig, men i fjor (07) er nytt for meg...

 

Relasjonen til fotball er vel bare å få en ramme rundt det hele. Denne gruppen er ikke interesert i fotball i det hele tatt, men er bare ute etter bråk...

 

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340