Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 jun 08, 08:17
Endret: 26 jun 08, 08:21
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av FFK1903

Og si meg, hva er egentlig forskjellen rent miljømessig, om du tar din egen bil eller en taxi? Det lurer jeg på. Tar du taxi begge veier så må først taxien kjøre hjem til deg å hente deg, kjøre deg til Østfoldhallen. Du tar ny taxi hjem, og denne må da kjøre til ny destinasjon etterpå. Kjører du egen bil kjører du fra A til B og til A igjen. Du belaster altså miljø mindre med å ta egen bil enn ved å kjøre taxi.

Det er vel det bensinprisen handler om, at den skal avskrekke folk til å bruke mer miljøvennlig transport.

Den største forskjellen med egen bil i forhold til taxi er at har du egen bil bruker du den hver dag. Har du ikke bil,

sykler, går, eller bruker du bussen ,toget litt oftere. Da belaster du miljøet mye mindre. Taxi er luksus du unner deg av og til. Smile Men desverre er kollektiv tilbudet her i miljøbyen Fredrikstad alt for dårlig. Når bussen står i samme kø som bilene , er det ikke mange som velger bussen.

Mod: Fikset sitering


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340