Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 23 jun 08, 15:53

Opprinnelig postet av thh

 

Angående Stabekks interesse for Wehrman, så så jeg tidligere et i et intervju med  " Mr. Stabekk" at de ikke anser FFK som den farligste konkurenten. Han svarte på et spørsmål noe sånt som at Stabekk jo ledet Tippeligaen med 9 poeng. Hvorpå reporteren sa at  2. laget ligger jo bare 5 poeng bak. Vel sa han, men de som virkelig gjelder ligger 9 poeng bak. Hvorpå han blinket.

Jeg reagerte med forundring på dette . Jeg tror jo FFK kommer til å knive med Stabekk helt til slutt,og mulighet også for at FFK vinner. Så derfor så klart med Wehrman på laget.

 

He he. Billig spill for å forsøke å psyke ut FFK. Bør tolkes som et tegn på at de anser Østfoldlaget som en reell trussel, som det er bryet verdt å forsøke å vippe av pinnen.

Alternativt, hvis vi skal tenke stygt om Stabæk, så forstår de faktisk ikke at et lag som såpass langt ut i serien bare ligger fem poeng bak dem faktisk kan gi dem kamp til døra. Men det får være Stabæks problem hvis de virkelig er på det nivået.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f