Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 jun 08, 19:55

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av langfiskestang
Først og fremst merkelig av FFK, og ikke komme på banen med en ny kontrakt!

Er det egentlig så merkelig? Det er tross alt under et år siden han kom til klubben! Jeg tror det hører sjeldenhetene til at en spiller fornyer kontrakten sin før det har gått et år. FFK kunne ha kommet med antydninger og forespørsler, helt klart, men å gi han ny kontrakt allerede virker bare rart. At Wehrman selv ikke vet når kontrakten går er jo også litt merkelig.

FFK kunne antydet at de ville ha han med videre og sagt at alt dette kan bli gjort etter sesongslutt. De kunne også informert spilleren om at Stabæk har kommet med et bud.

Fikk et aldri så lite grøss tilbake fra da Hamkam kom med bud på Ringberg og ingen omtrent trodde at dette ble realistisk. Så forsvant han. Hvis vi mister våres beste spillere til Stabæk så kan man begynne å lure. Den klubben der har ikke akkurat så veldig mye mer enn oss å rutte med. Trodde jeg.

Nei, det er ikke merkelig. Skal vi reforhandle kontrakter hele tiden blir det mye sign on fee utgifter....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f