Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 jun 08, 19:47

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Akkurat sistnevnet har ikke gjort jobben sin for å si det sånn, og kan dra dit pepper'n grorYell

Hva begrunner du det med?

Skulle gjerne likt å høre begrunnelsen selv jeg?

Synes snarere tvertimot at Haugen har gjort en veldig god jobb sammen med resten av den sportslige ledelsen i klubben etter Morgan avgangen. Vi har vel aldri hatt grundigere jobbing i forkant av kjøp og kartlegging av spillere. Synes også han er klar og fornuftig i uttaleser til media, uten å komme med festtaler i tide og utide og store overskrifter. Nei, jeg håper Grønhagen, Haugen og Jocke styrer det sportslige i fremtiden, dem har fått oss til 2 plass så langt og det bør det bygges videre på....

Applauderer....

Når det gjelder Kasey`s tilsynelatende (ifølge media) lille misnøye med at han ikke var blitt gjort oppmerksom på Stabæk`s interesse, så kan det kanskje ha sammenheng med at han skal understreke kaptein-rollen overfor de andre spillerne.

Det er i så fall ikke så gæernt.

Jeg velger å tro at FFK kjøper klubben videre opp i medaljestriden framfor å selge seg ned i "gråsonen" på tabellen.  Har vi noen særlig grunn til å ha mistillitt til nåværende ledelse da ?

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f