Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 08, 17:05

Opprinnelig postet av bateman

Til hvilken begrunnelse? Lørdagskampene går kun på betal tv, så det er definitivt den kjipeste dagen å ha kamp etter min mening. Deretter mandagskamp grunnet supporterne som reiser på kamper(dog jeg selv som er bosatt vekk fra frstad setter pris på tv kamper), søndagskamp med ffk kl20.00 er rett og slett überbraSmile

Jeg misliker søndagskamper kl 20 sterkt fordi jeg bor 1.5 time med bil unna stadion, noe som betyr at jeg kommer veldig sent hjem søndags kveld før jeg skal tidlig opp dagen etter. Og det er ganske mange som reiser fast på Stadion med lang reiseavstand. Hvis jeg tar tog vil jeg ikke være hjemme før etter midnatt. Lørdag passer sånt sett mye bedre enn søndag når kampen ikke er over før kl 22.

Abonnement på TV 2 Sport har jeg uansett for å se alle bortekampene jeg ikke reiser på. Det er verdt prisen, lett!

PS! Mandagskamper kl 19 er faktisk enda verre for de av oss som bor et stykke unna.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340