Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 12 jun 08, 13:18
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Jeg må bryte min tausehetsplikt for siste gang.

 Nå er jeg rett og slett så utrolig oppgitt. Jeg kommer ikke lenger til å støtte klubben, økonomisk eller verbalt, dersom Kvisvik forsvinner. Måten han har blitt skviset ut av klubben på gjør meg uvel. Jeg ønsker han alt godt i Sparta Sarpsborg, eller hva den klubben i Sarpsborg heter.  Fredrikstad FK er ikke lenger hva det var. Jeg har mistet gleden ved å gå på kamp - dette er på grunn av laget det stilles med og måten det spilles fotball på. Jeg gidder ikke bry meg med en klubb uten sjel. Fotball skal være underholdning! Om det fortsetter i den retningen vi er på vei nå, ender vi opp som landslaget til Hellas. Da koser jeg meg heller med fest-fotball på Nadderud. Den dagen Fredrikstad begynner å underholde igjen, kommer nok jeg og mange fler tilbake. Takk for nå.

Det beviser vel bare hvilken type supporter du er! Jeg elsker FFK uansett og vil støtte guttane uansett! Er FFK i hjertet ditt er det der for alltid uansett!! Og å sammenligne FFK med Hellas er fornærmning mot FFK, som ikke har noen grobrunn i virkeligheten. Se på hvor mange mål vi har scoret i forhold til andre lag. Slutt med sutring og klaging og støtt guttane!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340