Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 jun 08, 11:02
Opprinnelig postet av FFK1903

Det kommer helt an på hvordan man ser det. Han hadde assist på den forløsende førstescoringen mot Glimt, men vi vant 2-0, så ingen vet hvor avgjørende den assisten er for poengene. Mot Molde la han også opp til førstemålet, men da scoret Molde etterpå og etter det igjen scoret vi 2-1-målet som ga seieren.

Jeg mener det blir feil å si at de to assistene alene ga oss seks poeng i hvert fall, men en viktig faktor var de nok.

Sa jo ikke det. Det var spørsmålstegn bak, men la oss si 4 poeng da, som er forskjellen mellom seier og uavgjort i de 2 kampene.
Poenget mitt er at Raymond fortsatt har evnen til å komme inn og endre kamper hvor vi sliter, og han gjør også at spillere som Tarik og Gardar gjør bedre kamper. Raijo scorer jo så og si aldri på passning fra andre enn Raymond.... Barsom og Kasey mangler det samme overblikket og serverer sjelden eller aldri noen avgjørende passninger. Kouadio (dribler seg sliten) mangler framdrift og går seg som regel fast. Gashi er ingen tilrettelegger. Vi trenger Raymond!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340