Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 jun 08, 21:44
det er stikkordet - sverige prøver i det minste. Hellas spiller så feigt at det faktisk overgår spillet demmes i 2004. slike nasjoner ødelegger fotballen og alt vi fotballsupportere liker, intensitet, situasjoner, mål, dribleraid, tempo, spenning!!!!har sjeldent sett en mer pinlig omgang av et lag i et mesterskap. kampene til nå har vært todelt -endel kjedelige og endel tidvis fyrverkerier av noen kamper. hellas, tsjekkia, romania og frankrike spiller som england i VM 2006...stillestående søpppelfotball!!!og et lite håp om mål på set pieces. jeg vil heller at landet mitt prøver å spille fotball og taper enn at de skjemmer seg ut for en hel verden med tåpelig defensivt spill. Hellas hadde pasningsspill frem og tilbake i egen 4er!!sjeldent man blir forbannet på spillestilen til lag men dette provoserer, nasjonutgaven av kamma...dog mye,mye,mye værre! 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340