Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 jun 08, 22:17

For å kaste inn en liten brannfakkel på bålet, så skal jeg gi bort et helt gratis tips til de (ingen spesifikke i tankene) som mener Kvisvk bør kastes på dør fordi han ikke er blant de største arbeidsjern i serien: På Romerike er det en klubb som heter LSK  - de legger ikke skjul på at de setter solid fysikk i førersetet, og alt annet i andre rekke. Kanskje man finner seg bedre til rette her?

Skulle noen av uutgrunnelige årsaker ikke ha sansen for LSK er det bare å forstette langs E6 nordover, så finner man snart HamKam. De vet også å verdsette fysisk innsats fremfor teknikk på banen.

Selv håper jeg FFK fortsetter å dyrke god teknikk, presisjon og intelligent pasningsspill også i fremtiden. Det er ikke sikkert det er så mye mer effektivt i lengden, men jeg synes nå det langt mer underholdende å se på. Under en silk filosofi burde Kvisvik være god å ha en stund til.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340