Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

drazyc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 08
Innlegg: 5

Lagt til: 04 jun 08, 15:06
Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg tipper at en av grunnene til at Stabæk ikke var mer pågående og gjennombruddshissige var at FFK var gode, i det minste til å holde ballen i laget. Det har jo også flere av intervjuobjektene sagt, eksempelvis Nannskog og Jönsson. Men det er en svært viktig forskjell på nettopp Nannskog og Jönsson og deres supportere (i det minste de som er her inne): Guttane på laget og trenern er ydmyke, innrømmer åpenbare feil, flatterende statistikk, litt tur og pur glede over tre poeng. Det er en fryd å høre Nannskog etter kamp, for makan til gentleman skal man lete lenge etter.


Nå skyver du vel meninger over på andre uten helt å ha dekning, vel? Det er få Stabæk-supportere som er mer kritiske etter en kamp enn det jeg er. Stabæk har i år spilt tre svake kamper - mot Molde, Glimt og RBK. Resultatet av disse kampene ble to uavgjort og en seier. Ikke direkte ufortjent kanskje, men jeg har ingen problemer med å innrømme at vi hadde marginene på vår side i de tre kampene - særlig på Aker stadion. I de andre seks kampene mener jeg Stabæk fortjent har stukket avgårde med alle tre poengene. Bortekampen mot FFK er intet unntak. Det betyr såklart ikke at jeg er strålende fornøyd med alt som blir prestert på banen, og jeg er som Nannskog aldri helt fornøyd før jeg synes Stabæk spiller på topp. FFK borte er vel en kamp jeg synes Stabæk gjennomførte på en god måte. Tatt i betraktning av at de var så heldige og dyktige å score det første målet såpass tidlig, mener jeg det var fornuftig å holde mest mulig balanse i laget. Det betyr jo selvsagt at det er en fare for å bli for baktunge, noe vi tidvis ble. Jeg synes likevel at vi stod forholdsvis høyt med backene våre, og prøvde å stanse ethvert forsøk fra FFK på å brette ut spillet.

At det endte 0-3 er såklart ikke helt representativt for kampen som helhet. Men det er sånn det gjerne kan bli når et lag brenner mer og mer krutt for å utlikne. Da kan det fort komme både en og to imot.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340