Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 jun 08, 00:43
Opprinnelig postet av Tom!

Helt enig den oppsummeringen du gjør her. Det å mene at Stabæk gjennomførte en dårlig bortekamp i går, vitner om manglende fotballforståelse. Stabæk gjorde akkurat det de skulle gjøre, og litt til.

Hans generelle oppfatning av Stabæk vitner heller ikke om at han kan ha sett Stabæk særlig mye.  



Jeg har ingen "generell oppfatning" av Stabæk. Jeg har hele tida sagt at jeg har skrevet om det jeg har sett, nemlig søndagens kamp mellom Stabæk og FFK.

Jeg har heller aldri hevda å ha sett Stabæk mye.

Når jeg blir til de grader feilsitert avslutter jeg herved debatten fra min side, for da blir det hele uinteressant. Man må kunne snakke om samme sak, hvis ikke blir enhver diskusjon meningsløs.

Og jeg gjentar for aller, aller, aller siste gang, siden dere fremdeles ikke forstå hva jeg prater om: Hvis Stabæk spiller som mot FFK sist  søndag resten av sesongen vinner de serien. Grunnen? Spillesystem bygd rundt nøkkelspillere, glimrende taktisk gjennomføring, bunnsolid tro på opplegget.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f