Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 02 jun 08, 19:13

Jeg og mine venner på kamp synger og lager liv i 90 min og har alltid gjort det så lenge vi har stått på PH feltet.

Vi begynner også å bli lei tromma( det passer ikke med tromme til "alle"sangene) og BRH/RHE og deres usmakelige sanger og uvilje til å "holde følge" med forsangeren. Det er mye "skurring" og misnøye ang dette på feltet rundt der vi står plassert på PH feltet.

PH har en forsanger og det er han som bør styre hvilke sanger som skal synges og når vi skal synge dem. Jeg forstår godt at mange ikke vil være med å synge sanger som er upassende for noen av PH medlemmer og sanger som BRH/RHE har "laget" på egen hånd uten at noen andre har hørt om dem før??

Det er vanskelig å høre teksten i sangene og melodiene ligger ofte i altfor lavt toneleie.

Enig med scheien, BRH/RHE lager mere misnøye enn liv på PH feltet og også på bortearenaer.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340