Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 jun 08, 16:07

Gratulerer, Stabæk! Dere har en herlig fansgruppe(med et større reportoar enn kun 3 sanger), dere har enkeltspillere, en god spillestil og et meget godt forsvar. Det er fullt fortjent at dere vant kampen!

Ser at mange maser om stjernespisser og Jesper Grønkjær.. Det tror jeg løser lite! For hvilke store sjanser har egentlig Tarik og Gardar brent de siste kampene? Ja, jeg vet at det handler om å komme til fler målsjanser og alt det der, men hverken Tarik eller Gardar er spesielt inneffektive.

Det jeg savner er en kant som kan utfordre en mot en! Barsom er god teknisk, men eier jo ikke noe særlig bra med fart. I tillegg går han litt for mye innover. Vi blir altfor forutsigbare i spillet vårt, og det blir for lite bredde. Ofte ligger kantspillerne så dypt at de stenger oppspillene til spiss langs bakken, og hvem skal man spille på da? Wehrman måtte flere ganger stå tversover eller støttepasninger, fordi det ikke var noen medspillere å slå på fremover. Hadde vi hatt en hurtig kant med bredde og som kunne utfordret hadde det blitt mye lettere å slå pasninger, finne rom for andre spillere og å evt. komme til fler innlegg.

Det syns jeg er den soleklart største grunnen til at FFK sliter i etablert angrep. Og ja, jeg vil så utrolig gjerne se Espen Hoff i FFK-drakt!! Frem til vi får en ny kant, syns jeg vi kan bruke Thomassen på venstre og Barsom på høyre, eller rett og slett kjøre Tarik som høyrekant. Han er den mannen som kan skape noe på egenhånd, og det trenger vi på topp. Så får vi evt. sette inn Tegström, men etter min mening burde helst Michael Trulsen få sjansen- han har jeg trua på!

Ang. Grönhagens passitivitet rundt bytter, kan det ha seg slik at Lasse var småskadet? Jeg så at Tommy Runar varmet aktivt opp i pausa, og løp innimellom på sia. I tillegg så det ut som om Lasse hadde strømpa på det ene benet veldig langt opp, det kunne for meg se ut som om han hadde noe beskyttelse eller lignende for kneet..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f