Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 01 jun 08, 20:31

Det her var oppvisning i effektivitet fra Stabæk sin side gitt og tilsvarende motsatt av oss. Stabæk er samlet sett veldig mye bedre enn oss, bedre organisert, bedre pasningsspill, bedre avslutere o.s.v. Hvis det var noen som trodde at FFK kom til å bli et topplag denne sesongen, så fikk de vel seg en aldri så liten vekker nå? Stabæk var enormt mye bedre enn oss i de avgjørende situasjonene, og da blir man så gode som de er.

Synes vi beviser i dag at vi ikke er bedre enn et middelmodig tippeligalag. Skal vi ha planer om å hevde oss i toppen trenger vi ihvertfall en skikkelig spiss, og en ny høyrekant. Sånn som stallen er i dag, så er en plassering midt på tabellen realistisk.

Kan ikke si jeg er så veldig skuffa i dag. Dette hadde jeg egentlig forventa, selv om jeg selvsagt hadde håpa at vi kunne klart å gitt Stabæk skikkelig match.

---------------------------

FFK og Leeds United


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f