Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 mai 08, 19:07

Trekket med å sette Gaarde på høyrekanten er jo noe av det jeg syns er mest genialt med Viking! Å ha en kant som ofte søker innover i banen skal aldri undervurderes, det kan ofte være et lurt trekk. Som det er av Uwe Rösler, etter min mening. At Joakim Austnes ikke har fått spilletid er vel også noe jeg syns er rart, så der er vi enige. :) Jeg syns derimot Horn har vist seg å være en bra forsterkning, ettersom forsvaret til Viking har vært deres akilleshæl i fjor og i treningskamper i vinter.

Velicka har ikke forsterket Viking stort, men når Ijeh er skadet viser det seg jo å være et ganske lurt kjøp... Når det i tillegg var usikkerhet rundt Ijehs situasjon, syns jeg ikke det var verst å få tak i Velicka. Fillo syns jeg har hevet Viking et hakk offensivt, selvom han har veldig mye å gå på. Han kommer til å blomstre enda mer for hver kamp som går, og jeg tror han kan bli en stor spiller!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340