Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 25 mai 08, 21:10
Opprinnelig postet av pondus-

Som kommentar til dine dine utsagt : barsom skyter med høyre, kvisvik med venstre. Når du en kant spiller og skal skyte...hvordan beveger du deg på banen da?! INNOVER...da må kvisvik være på høyre og barsom på venstre....

Tydelig at du liker måten FFK-spiller på, men om du ikke kommer opp med noe bedre enn det der kan du like gjerne la være. I de fleste tilfeller skal man legge inn fra kanten, ikke skyte. Da blir det jo helt bak mål å tulle med dette. Om det var slik som du så fint forklarer, hvorfor spiller ikke da alle lag med en høyrebeint venstrekant og visa versa?

Føler forøvrig at det er feil tittel på tråden. Den skulle vært "Grönhagen bør få restriksjoner og nye spillere å velge blant".
Opphaug gjør en helt grei kamp i dag, men Pål André ville uten tvil gjort det så mye bedre. Én av restriksjonene bør altså, etter min mening, være å kjøre Pål André på back. Kvisvik er en fantastisk spiller, hans venstrebein kommer til syne også i dag, og han bør ha en fast plass på venstrekant. Kouadio kan til tider holde mål, men Agbar på høyre og Kvisvik på venstre burde vært noe Grönis skulle kjørt med. Fredrikstad har hatt mange dårlige spillere gjennom tidene, Gardar føyer seg inn i denne rekken. Han er en spiss som ikke har noen kvaliteter! Han er sikkert en hyggelig fyr, men noen fotballspiller på et "profesjonelt" nivå er han ikke. Jeg gidder ikke legge ut noe mer om han, da jeg mest sannsynlig vil få huden like full som da jeg sa hva jeg mente om Ramberg.

Fredrikstad er godt på vei til å bli et topplag. Vi har en sentral midtbane som er blant tippeligaens beste. Vår keeper er en av norges beste. Våre stoppere i Gerbrandt og Raijo er blant tippeligaens beste. Kvisvik har den beste venstrefoten i Tippeligaen. Tarik er en spiss som sikkert vil få en stor fremtid. Kouadio, Fofana, Thomassen, Elvestad, Trulsen er talenter som har en fremtid og som bør få prøve seg - istedet for ramberg, tegström osv.

Laget bør være slik:
Staw
Pål André-Gerbrandt-Raijo-Wallace/Ny spiller
Agbar/Ny spiller-Gashi-Kasey-Kvisvik
Tarik-Ny spiller

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340