Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 08, 15:58
Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av schpa84
Blir utrolig provosert av den kvinnediskrimineringen som herjer i ULTRAS-miljøer i Norge!! Bare se på nabolandet sverige, så finner man en del jenter i ULTRAS-grupperinger der og de fleste andre land for øvrig. Har vel sammenheng med den dårlige supporterkulturen i Norge, men hadde forventet meg mer av de som i mine øyne tar ordet supporter på alvor!!

Ehh.. Egentlig ikke. Tviler på at det er noen jenter i ultrasgrupperinger i Sverige. Det er derimot en veldig liten gruppering Malmø FF supportere som kalte seg Feministas på 7-8 personer (vet ikke hva de heter nå). Og i de fleste andre land har man veldig sjeldent jenter med i grupperingene. Tror ikke det er bare det er i Norge.

Kjeften på deg a lillebror! Ikke prøv å lek tøff og smartStoresøster du faktisk prater til, ikke prøv å lek tøff mot meg. Har faktisk en del venninder som er med i i en ULTRAS-gruppering i AIK og mange kompiser som er med i ULTRAS-miløer i Hammarby og der er det med faktisk en del jenter. Var noen av de som ble arrestert under kampen mot Djurgården, så ikke drit deg ut David. Du behøver ikke diskriminere kvinner bare fordi du lider av et mindreverdighetskompleks.

Hahaha. Jada hvem skulle da disse venninene være? Gottsundagjengen?  Hvordan er det diskrimenerende at jeg konstaterer at sånn er det, det er ikke jenter i ultrasmiljøer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340