Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 mai 08, 02:23
Endret: 19 mai 08, 02:24
Syns den avtalen til Fofana og Kouadio virker noe uklar, hvertfall hva vi har fått vite om. Sitter lissom med en følelse av at det er en mulighet for å kjøpe guttene om ikke Charlton vil ha de over når leieavtalen går ut. Jeg tror ikke det blir akktuelt for Charlton å gjøre det, og de ville neppe få arbeidstillatelse i England heller. Når det gjelder kontrakten deres til Charlton så syns jeg også det er merkelig. Vi hentet guttene fra Elfenbenkysten, er det sånn å forstå at de var under kontrakten med Charlton og samtidig oppholdt seg i Afrika, er det lov da? Eller er det sånn at Charlton har en avtale med akademiet om rettighetene til visse spillere, deriblant våre gutter? Det siste virker mest sannsynlig, da jeg syns det virker merkelig å skulle være kontraktsbundet til en klubb i England hvor spillerne ikke er i nærheten av å arbeidstillatelse ennå, mens de spiller for akademiet i afrika. Hvis noen sitter på fasiten er det bare å spytte ut, for hele opplegget her forstår jeg mer rett og slett ikke på.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340