Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 mai 08, 20:40
Opprinnelig postet av denialsander

Ramberg gikk vel ut allerede etter et par måneder med Grönis som trener og klaget på spillestil og opplegg på trening. Finner ikke artiklen/intervjuet på FB, der han kritiserer spillestil etter noen dårlige treningskamper, men finner litt av den påfølgende debatten her inne:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=118894&side=17#120136

Jeg har hatt et inntrykk av at Jonna, Ramberg og Kvisvik har vært misfornøyde - de ble jo alle plassert et godt stykke unna "klippekortplassen" de hadde under Eggen og Grönis har jo henta inn spillere i alle deres posisjoner.

PAC har jeg ikke hørt noe om, så  det kan jeg ikke si noe om.

 

Jeg står fortsatt på at Ramberg ikke kritiserte noen spillestil. Men han forklarte dårlige resultater i treningskampene, med att det tok tid før systemskiftet fikk satt seg i troppen.

Hvorpå veldig mange "hugget" hodet av ham, og la han for hat, som motstander av Grøniss. Mener selv å¨kunne lese, og utifra avsintervjuet, kunne jeg ikke tolke kritikk. Men hørte ikke intervjuet som var på radio om jeg ikke husker helt feil?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340