Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 mai 08, 11:45

FRP og Høyre måtte svelge en kamel (KRF) for å få ta over styret i byen. På sedvanlig politikervis har besluttninger blitt tatt på bakgrunn av synsing og udokmenterbare påstander.

Vi har en politimester som synes det er for dyrt å ha politi på steder og til tider det faktisk er folk ute. Politiet bruker store summer på et nokså massivt vakthold på fotballkamper. Og dette er fotballkamper hvor det er færre alvorlige hendelser enn på et alminnelig bedehusmøte. Men å holde et minimum av vakthold i byen mens folk faktisk ønsker å være der er visst en skikkelig krise.

Politimesteren har heller ikke klart å hoste opp noe relevante fakta når det gjelder åpningstider og bråk, kun synsing.

At det blir mer bråk når åpningstiden er lenger sier seg jo selv....hvis det skjer 5 hendelse i løpet av 2 timer, så skjer det jo naturligvis 10 hendelser i løpet av 4 timer.  Hadde man kutta ned til 1 time åpningstid hadde man jo bare fått 2-3 hendelser. Med den argumentasjonen skulle man jo bare stengt utestedene og nektet forsamling av flere enn 3 personer. Sånn funker ihvertfall fint i politi og militærstater.

At noen politikere klarer å begynne å bry seg om åpningstider for burgersjappene understreker igjen den manglende intelligensen til mange av de. De krangler i måneds- og åresvis over bagateller, mens de viktige avgjørelser tar de på kort tid uten å ha de nødvendige evne å sette seg inn i saken. Det er jo åpenbart at kebab-tilgangen er en stor og viktig sak for Fredrikstad kommune og det er flott at politikerene fokuserer mer på det enn på å gjøre byen attraktiv å bo å jobbe i.

At noen personer som bor i sentrum synes det er mye støy, er jo et fantastisk dårlig argument. Du kan jo forsøke å klage på gjødsel-lukt hvis du bor på landet, fiskelukt hvis du bor ved en fiskehavn eller bråk fra kirkeklokkene hvis du bor ved en kirke?

---------------------------

Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f