Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 08, 20:49
Endret: 08 mai 08, 21:09
Opprinnelig postet av Kent

Hvis de ikke har innfridd i FFK er det vel lite som tyder på at de er ønsket i England?

18 år gamle Kaudio holder for øyeblikket Raymond Kvisvik ute av laget og Fofana spilte brorparten av kampene i fjor, dog uten å få ut det siste lille ekstra men var tidvis god og potensialet er stort. Så jeg er vel ikke helt enig med deg i at de ikke har innfridd. Ikke glem alderen på disse gutta!

Men de er vel fortsatt ikke vår eiendom ?? Vi får vel ingen penger hvis de skulle slå til, eller tar jeg feil på det å ?? Så satse på en spiller vi ikke eier, den henger ikke jeg med på. De burde ha slått igjennom hos oss hvis de hadde vært så veldig gode som noen skal ha det til. Alderen bryr jeg meg fint lite om. Er det ikke meningen at vi kun skal ha de i 1,5 år til ?? At Kouadio holder Kvisvik ute forteller heller sitt om Kvisvik. Jeg er ikke blitt noe særlig imponert over det Kouadio holder på med ute på matta. Selv om han er der i steden for Kvisvik. At disse har potensiale er jeg enig i, såpass har da jeg sett å, men når skal dette blomstre. Har vi tid til å vente ?? For meg så er svaret nei.

 

Mod (FFK1903): Nå må dere begynne å sitere det dere svaret på, ikke hele diskusjoner.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340