Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 05 mai 08, 09:14
Grunnene til at Kouadio får kritikk på spillerbørsene er følgende:

- På Ham-Kams frispark på stillingen 0-0 gjør han en brøler og lar ballen passere over seg, slik at Ham-Kam kommer til en stor mulighet. Direkte svakt å ikke være på ballen der.

- I flere av situasjonene hvor han kommer seg fri på høyrekanten, velger han å skyte fra vanskelig vinkel i stedet for å slå innlegg.

Javisst kom han seg fri en del ganger og spilte slett ikke dårlig kampen sett under ett. Men han viste også i går at når det gjelder taktiske valg samt posisjonering har han klare mangler. Dette er ting som han vil bli bedre på med erfaring, men jeg heller mot å bruke reservelaget til å gi ham den erfaringen. Dog viste han altså en del positivt i går også, og det skal vi ta med oss.

Fortærende å se de svidde sjansene til Tarik i dag, særlig den i første omgang hvor Czwartek kommer til linja og slår en perfekt pasning inn foran mål. Skal vi fortsette å henge med i toppen og kanskje utfordre om medalje i serien, må man sette slikt.

Ellers vil jeg gi en liten applaus til Markus Ringberg, som valgte å la de andre ta seg av feiringen da han scoret. Han er tydelig klar over at det fortsatt er mange på stadion som har varme tanker om ham og vil ikke ødelegge sitt gode forhold til oss rødhvite. Og så lenge han fremstår slik, (og ikke minst; så lenge Kamma taper) må han gjerne score mot oss en gang i blant.

Til slutt, en stor applaus til Ardian Gashi for 2-1-målet. Han visste tydeligvis at Rønningen har for vane å stå litt langt ute, og utnyttet det til fulle. Praktfullt!

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340