Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mai 08, 00:11

På Søndag er det D-dagen for Stoke City FC. Jeg og mange andre Stoke fans har ventet i 23 år på opprykk til den øverste divisjonen.

Noen som vet om kampen vises noe sted her i byen?

Stoke City sin siste kamp i Coca-Cola Championship 2007/2008 hjemme mot Leicester, er blitt plukket ut av Sky Sports som TV kamp. Kampen vil bli vist på Sky Sports 1, noe som er hovedkanalen til Sky Sports. Dette er en nøkkelkamp som kommer til å bli svært avgjørende. Alt annet enn tap vil sikre Stoke Premier League spill for første gang på 23 år. Leicester på sin side må ha poeng for å være sikre på at dem unngår nedrykk til Coca-Cola League 1. Kampen mellom Ipswich og Hull, blir vist samtidig som Stoke. Britannia Stadium er helt utsolgt og vi satser på at gutta som reiser over for å se kampen, får en stor opplevelse. Det er ennå ikke bestemt hviken norsk kanal som viser kampen, men det kommer vi tilbake til så fort det blir offentliggjort. For oss Stoke supportere i Oslo, er det planlagt at vi skal se kampen på Two Dogs Pub i Brugata. Kampen starter søndag klokka 15:00…

stoke.no

Håper vi kommer til å se bilder som det jeg har på min avatar etter kampen. Nå skal gutta KRIGE seg inn i PL!

Liam Lawrence som har revet av seg trøyen med et krigersk uttrykk symboliserer Stoke ano 2008!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340