Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mai 08, 22:54
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
(Holters: Er dette fortsatt gangbar informasjon?)

Nei, ikke benytt det kontonummeret lenger :)

Jeg kommer til å opprette et kontonummer som et alternativ til paypal, men jeg ønsker å forhøre meg med ligningskontoret angående skatteregler og andre moroheter først. En direkteoverføring er trolig den beste måten å donere på, da Paypal tar noen små prosenter for jobben.

Det er viktig for meg å understreke at ingen må føle seg tvunget til å donere noen kroner til ffksupporter.net. Teksten og knappet ble lagt opp som en taus oppfordring til å bidra dersom ønsker og har mulighet til å gjøre så.

Vi (les: jeg) har klart å holde siden i live rent økonomisk, men det gjør tross alt et lite innhugg i min studentøkonomi. Siden oppstarten i 2003 har ffksupporter.net totalt sett gått med solide, røde tall.

Det gjør at jeg har et lite ønske (eller kanskje en drøm?) om at ffksupporter.net i fremtiden genererer nok "inntekter" gjennom reklame og/eller donasjoner, slik at driften i det minste går i null, men samtidig har vi ingen planer om å overøse siden med reklame. Det skal i så fall være diskret markedsføring.

"Jeg har donert"-tråd må dere selvsagt bare opprette. Kanskje vi i fremtiden klarer å lage noe stas på de som har donert en viss sum (et unikt ikon under navnet for eksempel?).

PS! Vi trenger faktisk en person med overskudd og pågangsmot til å jakte sponsorer og/eller reklameinntekter for ffksupporter.net. Føler du at du besitter kunnskapen eller talerøret for en slik oppgave, er det bare å ta kontakt på oystein.holt@ffksupporter.net eller (0047) 95 40 50 60.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340